Teoreticky by mělo být jedno, kde který podnikatel sídlí. Rozhodujícím měřítkem by tu měla být kvalita jeho nabídky a cenová konkurenceschopnost, případně pak další aspekty. Jenže v praxi tomu tak nebývá. V praxi se setkáváme často s tím, že sídlí-li něco nabízející firma v Praze nebo nějakém jiném velkém a známém městě, a to navíc na dobré adrese, je o ni automaticky větší zájem než o podobný podnik, který sídlí někde na vesnice vzdálené na hony civilizaci, nebo na adrese nevyvolávající zrovna dobrý dojem.
Lidé prostě dají do značné míry už na svůj první dojem. A ten je může přimět k tomu, aby klidně preferovali i něco nedokonalejší, co lepším dojmem pouze působí. A podnikatelé, kteří nesídlí na ideálním místě, na to potom mohou doplácet. Jenže co s tím tito nadělají, když nemají na to, aby si koupili lepší nemovitost, ve které by také měli takové naprosto dokonalé sídlo, vzbuzující v lidech velkou důvěru?
Jenže naštěstí ani ti, kdo nemají právě ideální objekt, ve kterém pracují, nemusí ztrácet naději. I ti mohou dokonale sídlit. Sice také jenom naoko, ale proč by vlastně ne? Když dá veřejnost tolik i na první dojem, který za sebou nemusí skrývat dokonalost, proč by se nemohla nechat zlákat rovněž jenom pozlátkem? Takoví podnikatelé si přece mohou pořídit i virtuální sídlo, které jim přidá na důvěryhodnosti. A to tím, že je v dokonalém objektu na zvučné adrese.
A netřeba se tu vůbec bát ceny. Ač nabízí takové ideální sídlo Praha, jde tu o cenově velice příznivou nabídku. A to proto, že je tu vlastně skoro všechno jenom jako.
Tomu, kdo na podobné sídlo vsadí, se tu nabízí jenom známá adresa a k ní nějaké ty služby typu příjem, zpracování a přeposílání pošty, krátkodobý pronájem kanceláře, tvorba webových stránek, internetový marketing, podnikatelské a daňové poradenství či víza a pracovní povolení, ale právě to, že má podnik zvučnou adresu, se tu cení. A proto se to vyplatí využívat.