Teoreticky by mělo být jedno, kde který podnikatel sídlí. Rozhodujícím měřítkem by tu měla být kvalita jeho nabídky a cenová konkurenceschopnost, případně pak další aspekty. Jenže v praxi tomu tak nebývá. V praxi se setkáváme často s tím, že sídlí-li něco nabízející firma v Praze nebo nějakém jiném velkém a známém městě, a to navíc na dobré adrese, je o ni automaticky větší zájem než o podobný podnik, který sídlí někde na vesnice vzdálené na hony civilizaci, nebo na adrese nevyvolávající zrovna dobrý dojem.

nevzhledný objekt

Lidé prostě dají do značné míry už na svůj první dojem. A ten je může přimět k tomu, aby klidně preferovali i něco nedokonalejší, co lepším dojmem pouze působí. A podnikatelé, kteří nesídlí na ideálním místě, na to potom mohou doplácet. Jenže co s tím tito nadělají, když nemají na to, aby si koupili lepší nemovitost, ve které by také měli takové naprosto dokonalé sídlo, vzbuzující v lidech velkou důvěru?

Jenže naštěstí ani ti, kdo nemají právě ideální objekt, ve kterém pracují, nemusí ztrácet naději. I ti mohou dokonale sídlit. Sice také jenom naoko, ale proč by vlastně ne? Když dá veřejnost tolik i na první dojem, který za sebou nemusí skrývat dokonalost, proč by se nemohla nechat zlákat rovněž jenom pozlátkem? Takoví podnikatelé si přece mohou pořídit i virtuální sídlo, které jim přidá na důvěryhodnosti. A to tím, že je v dokonalém objektu na zvučné adrese.

luxusní místo

A netřeba se tu vůbec bát ceny. Ač nabízí takové ideální sídlo Praha, jde tu o cenově velice příznivou nabídku. A to proto, že je tu vlastně skoro všechno jenom jako.

Tomu, kdo na podobné sídlo vsadí, se tu nabízí jenom známá adresa a k ní nějaké ty služby typu příjem, zpracování a přeposílání pošty, krátkodobý pronájem kanceláře, tvorba webových stránek, internetový marketing, podnikatelské a daňové poradenství či víza a pracovní povolení, ale právě to, že má podnik zvučnou adresu, se tu cení. A proto se to vyplatí využívat.